بازدید 12131
اولین پاسخگویی سرمربی تیم ملی به سوالات حذف در جام ملتها

زنده | دفاعیات امشب قلعه‌نویی در شبکه۳: باخت به قطر بخاطر اشتباه من نبود/ اگر نتیجه نمی‌گرفتم خودم می‌رفتم!/ فوتبال همینه، باختیم و عذر خواستم/ بعضی‌ها دنبال تخریبند نه نقد

فایل مربوط به آنالیز سوریه را در گروه تلگرام تیم بارگذاری کردم و روز بازی متوجه شدم به خاطر ضعیف بودن اینترنت فایل ارسال نشده است. دلیل ضعف ما برابر سوریه این بود! فیلم آنالیز اکرم عفیف را هم در گروه تلگرام گذاشتم اما خب فوتبال همینه...!
کد خبر: ۱۲۲۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 19 February 2024

زنده | دفاعیات امشب قلعه‌نویی در شبکه۳: اگر نتیجه نمی‌گرفتم خودم می‌رفتم!/ فوتبال همینه، باختیم و عذر خواستم/ نیمه‌نهایی شرط ابقای من نبود

امیر قلعه نویی برای اولین بار بعداز ناکامی در جام ملت‌های آسیا در یک برنامه زنده تلویزیونی پاسخگوی سوالات شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دوهفته پس از پایان جام هجدهم که شاگردانش در نیمه‌نهایی مقابل قطر شکست خورد و حذف شد، بالاخره در یک رسانه حاضر  شد و درباره دلایل قهرمان نشدن جواب‌ها و توجیهاتش را مطرح کرد.

مهمترین جملات و بحث‌های این برنامه را می‌خوانید: این مطلب به مرور بروزرسانی و تکمیل می‌شود. 

 

 در دوره‌های اخیر جام ملت‌ها که در نیمه‌نهایی حذف شدیم، فقط من و قطبی عذرخواهی کرده‌ایم که وظیفه‌مان هم هست.

 

فوتبال همین است و یکروز نمی‌شود. اگر صادق محرمی بود، اگر مدافعان مصدوم نمی‌شدند، اگر پورعلی گنجی را داشتم و اگر توپ‌ به پاشنه پای سعید عزت‌اللهی نمی‌خورد، ما فینالیست بودیم. 

 

درباره «احمد نوراللهی» به او گفتم شما در لیست نهایی قرار داری ولی می‌خواهیم حسین زاده و امید ابراهیمی را تست کنیم. به مطهری که در پرسپولیس مربی‌اش بوده، گفتم با او صحبت کند. متاسفانه قهر کرد و از چارچوب انضباط خارج شد.

ما از غیبت او آسیب ندیدیم. البته اگر نوراللهی بود می‌توانست به ما کمک کند. اصلا من اشتباه کردم، بازیکن باید قهر کند و برود؟ آنهم نوراللهی که شاگرد خودم بوده و اخلاق او را خوب می‌شناسم.

 

اصلا شروع‌کننده پروژه «جوانگرایی» خود من بودم در استقلال. قرار بود جوانگرایی در تیم ملی بعد از جام ملت‌ها باشد و با شیب ملایم. در جام ملت‌ها دنبال نتیجه گرفتن با باتجربه‌ها بودم که نشد و عذرخواهی کردم.

 

در گروه تلگرامی، «اکرم عفیف» را آنالیز کرده بودیم؛‌ حالا اینکه گل زد فوتباله دیگه، پلی‌استیشن نیست که! یکروز ، روز بازیکن و روز تیم ما نیست

 

اینکه می‌گویند مربیانی در تیم ملی حضور دارند که نظرات من را تأیید کنند، فقط برای تخریب است. 

 

اگر نقد می کنید با دانش و مطالعه نقد کنید. من با مربیان زیادی مشورت می کردم. تنها مربی هستم که پزشک تیم را در جلسه تعیین ترکیب قرار می‌دهد و نفر اول از او می‌پرسد!

 

ما در ایجاد موقعیت برابر قطر در جام ملتها از بازی دوستانه با آنها بهتر بودیم. به مردم اطلاعات اشتباه ندهید. قطر قهرمان جام ملت‌ها بود و تیم ضعیفی نیست.

 

چرا نمی‌گویید در دوره‌های قبل به قائدی نگاهی نداشتند؟ بعد از بازی با ژاپن آنالیز کردیم و تغییراتی داشتیم. استفاده از از مهدی طارمی به عنوان وینگر، شجاعت ما را نشان می‌دهد. اگر هافبک ها را برای بازی با قطر تغییر می‌دادیم نمی‌گفتند به ترکیب برنده دست زده؟

 

من آمده‌ام تا به مردم توضیح بدهم، هیچ مربی‌ای این کار را نکرده، پس منطقی سوال کن تا منطقی پاسخ بدهم.

 

ما در ایجاد موقعیت برابر قطر در جام ملتها از بازی دوستانه که چهار گل زدیم بهتر بودیم. به مردم اطلاعات اشتباه ندهید. قطر قهرمان جام ملت‌ها بود و تیم ضعیفی نیست.

 

فایل مربوط به آنالیز سوریه را در گروه تلگرام تیم بارگذاری کردم و روز بازی متوجه شدم به خاطر ضعیف بودن اینترنت فایل ارسال نشده است. دلیل ضعف ما برابر سوریه این بود!

 

در قراردادم هیچ شرطی برای تمدید نبوده ولی اگر نتیجه نمی‌گرفتیم خود من می‌رفتم. الان هم نمی‌گویم نتیجه گرفتیم اما بد نبودیم

 

نقش مربی اتخاذ سیستمی است که ایجاد موقعیت کند. نظر پیشکسوتان برای ما قابل احترام است. قبل از اعزام به جام ملت‌ها با مجید جلالی جلسه‌ای دو ساعته داشتیم. آقامجید گفت از آن چیزی که فکر می‌کردم جلوتر هستیم. خیلی ها با خب و بغض صحبت می‌کنند. در سیستم های جدید به پاس نمره می‌دهند.

 

قائدی و قلی زاده را برای وقت‌های اضافه نگه داشته بودیم. اولین هدف ما در بازی با ژاپن خارج کردن هافبک‌های آنها از جریان بازی بود. طارمی در بازی قطر در حد و اندازه های خودش نبود.

 

استراتژی ما مقابل قطر درست بود ولی باختیم!

 

وقتی می‌خواهید تیمی را نقد کنید باید بر اساس شناخت باشد  نمی‌شود با دیدن ۹۰ دقیقه بازی اظهار نظر کرد. من می‌توانم فقط با دیدن بازی سپاهان-الهلال، سپاهان را نقد کنم؟

اگر توپ‌های سپاهان گل می‌شد همه چیز فرق می‌کرد. نقش مربی خلق موقعیت است. اگر توپ احمدزاده گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. فوتبال همین است! تمام بازیکنان دنیا اشتباه می‌کنند و من با این یک بازی نمی‌توانم مورایس را قضاوت کنم.

 

۴۰ روز فقط ۳ تا پنج ساعت مرخصی داشتیم. شک کنید که ما لیاقت قهرمانی داشتیم. همان طور که ژاپن را آنالیز کردیم قطر را هم آنالیز کردیم. با حضور شهریار مغانلو برابر قطر ۳ موقعیت ایجاد کردیم. سردار برای بازی با ژاپن دو جلسه تمرین نکرد.

 

در بازی با هنگ کنگ خودمان نبودیم‌. در بازی با سوریه باید ۵-۰ برنده می‌شدیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم. برای ارزیابی مربی باید به موقعیت‌های خلق شده و عملکرد ساختار دفاعی توجه کرد.

 

در قرارداد من هیچ شرطی در مورد نتیجه گرفتن نبود و می‌توانم به شما نشان دهم اما اگر نتیجه نمی‌گرفتیم خودم نمی‌ماندم. اگر به ژاپن می‌باختم خودم می‌رفتم. فوتبال است دیگر! کدام مربی می‌تواند آنالیز کند توپ ما به تیرک می‌خورد؟  ساختار دفاعی ما در بازی با قطر کاملا درست بود.

 

در سالیان اخیر هیچ کادری به اندازه ما وقت نگذاشته است. در ایجاد موقعیت ما جزو دو تیم اول بودیم. بعد از اخراج شجاع به دنبال بازی انتحاری بودیم. اگر توپ‌های جهانبخش و اسدی گل می‌شد بازی را برمی‌گرداندیم. کارشناسان یک کلام از شجاعت قلعه‌نویی گفتند؟

 

یک سری اتفاقات از آنالیز مربی خارج است. خیلی از دوستان کارشناس می‌گفتند ایران فقط اوت دستی و ضربه ایستگاهی است‌. آمار نشان می‌دهد ایران بدون احتساب ضربه ایستگاهی در شوت دوم بوده است. نظر کارشناس محترم است اما به آمار نگاه کنید. آمار را ما در نیاورده‌ایم. در ساختار دفاعی جزو دو تیم اول بودیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۲
هیچ ماست بندی نمیگه ماستم ترشه!!قلعه نوعی نشون داده که حد و اندازه تیم ملی نیست
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
درمورد قلعه نویی خیلی چیزها میدونستیم ولی حد وقاحتش را نمیدونستیم. واقعا که خیلی پررو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
از ابتدا هم معلوم بود که در حد تیم ملی نیست
وقتی از یک سمت دفاع:
- فلسطین به ما گل می زنه
- طارمی تو بازی سوریه به خاطر مشکل اسن سمت دفاع اخراج می شه
- اکرم عفیف دقیقا از همون سمت دفاع هر بلایی بخواد سر تیم می آره
مشکل اون سمت دفاعه وگرنه آقای قلعه نوعی که مقصر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
آقایون
آقایون
چرا رعایت نمی کنید؟
نمی بینید مسئولین از دست ما ناراضی و ناراحتند؟
چرا همه اش مسئولین رو ناراحت می کنید؟
hop
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
یه سوال مهمترین دستاورد قلعه نویی در سطح ملی(چه باشگاهی و چه تیم ملی) چی بوده؟؟ که ازش انتظار قهرمانی دارید این بدرد فوتبال شانسی میخوره فقط
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مشکل ما هستیم مغزمون هنوز فکر می کنه این تیم ملی فوتبال ایران ه
بنده خدا مغز ما!
ایشون بفرمایند چرا برای مهار اکرم عفیف فکری نکردند در حالیکه اونها طارمی رو کاملا از کار انداختند ؟؟؟ همین یک سوال رو جواب بدند کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
طارمی بازیکن نیست اصلا ک اونا بخوان از کار بندازنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بخاطر اینکه اصلا تیم ما یار گیری را یادشان ندادند.
این آمدن به رسانه برای ماندن در تیم ملی است! نه برای پاسخگویی به مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
آفرین درسته.ببینید داره از کی دفاع میکنه تو این وضعیت و شرایط داغون از تاج!! طرف داری میکنه و میگه کارمون درسته!!مربی حداقل شهامت داشته باش .
پولم نیاز داری نگو نیازی ندارم به گفته خودت بچه هات بزرگتر شدن و پول بیشتر لازم!!پس صادق و با شهامت باش هرچند ثابت کردی که نیستی
قلعه نویی مربی خوبیه و لی برای تیم ملی ایران کوچیکه بازیکن ازش حرف شنوی نداره... زبان بدن قلعه نویی را موقع بازی بینید بیشتر متوجه میشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
زبان بدن نداره که همش شکم هست
دیگه توجیه نکن گروهبان قندلی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
لطفا از ادبیات زشت استفاده نفرمایید
یک نفر اشتباه کرد و این عبارت را ناشیانه بر زبان آورد
اشتباه دیگران را تکرار نکنید
در سفسطه گری هیچ فرقیربین تو و حسین شریعت مداری نیست
قلعه نویی بدرد نخور است ایشان به ستارگان تیمش باج میدهد در جام ملتهای آسیا در 2007 قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران بود و الان کلی از بناحق اخراج شدنشن صحبت میکند ولی در آن روزها بازی های ضعیفی از تیم ملی ایران دیده میشد و سرانجام در بازی مقابل کره جنوبی در یکچهارم نهایی(بعد از مرحله گروهی) که باختیم و حذف شدیم جالب است روزنامه ایران ورزشی دو سه روز قبل از آن بازی گزارشی از تمرین نیم ملی نوشته بود به این محتوا که "برخی از ستاره ای تیم ملی مثل علی کریمی شجاعی در گرمای هوا از تمرین با تیم صرفنظر کرده و در سایه درختان به استراحت مشغول بودند ..."!! مرجه روزنامه ایران ورزشی وقت. حال قلعه نویی واقعا میتواند مربی تیم ملی باشد
اگر مهدی طارمی در بازی سوریه اخراج نمی شد همونجا تیم حذف میشد. بازیکنان اومدند بخاطر مهدی طارمی که قلعه نویی باخت را سر او نشکنه هم قسم شدند بازی را بردند و بازی با ژاپن هم که بخاطر 4سال پیش یه بازی حیثیتی برای بازیکنان بود همین.. شما بروید فیلم بازی ایران سوریه را ببینید در وقت استراحت بین وقت های اضافه دو تا 15 دقیقه یکی از مربیان بازیکنان را جمع کرده بود و بجای تاکتیک و ... میگفت بچه ها بروید با قلبتان بازی کنید!!! قسنگ این حرفها از تلویزیون هم پخش شد
هنر نزد ایرانیان است و بس ...هیچ کس نگوید ماست من ترش است و بس
لابد تقصیر مردم بوده زیاد تشویق کردن و حواس فوتبالیستا پرت شده و باختن از قطر
باخت به قطر اشتباه من نبود
پس لابد بازم تقصیر ما مردمه
تا رئیسی هست این هم هست، مربی سیاسی همینه دیگه!!!
به نظرم کسی که جنبه یک نقد ساده رو نداره نباید در هیچ پستی باشه حالا میخواد سرمربی یه تیم باشه یا هر چی
سوال من از آقای قلعه نویی اینه
چرا دربازی با ژاپن با تاکتیک تیکی تاکا بازی کردین ولی در بازی با قطر با تاکتیک سانتر سانتر تا پیروزی ؟
پاسخ ها
مهرتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
چون از قطر پول گرفتن بازی نکنن
برای تیم ملی باید یک مربی در سطح اول جهانی بیارن نه کسی که تا کلاس چهارم ابتدایی درس خونده و از علم فوتبال بی بهره است
الان تو فوتبال روز دنیا هر سرمربی حتی اگ خیلی بزرگ باشه اگ نتیجه نگیره برکنار میشه ، سرمربی کره هم برکنار شد
مشکل از زیرساخت هاست
آقای قلعه نویی نمیشه با فوتبال علی اصغری قهرمان شد چرا خودتو زدی به خواب آسیا که لیگ ایران نیست
با اینکه خودم بسیار از نحوه بازی با سوریه و قطر شاکی هستم ولی کمی اخلاق را رعایت کنیم!!! اشکالات زیاد بود ولی ۸۰ درصد تقصیر قلعه نویی نبود بازیکنان در فرم ایده آل نبودن سن ها بالا رفته بود و جایگزین تاپ نداشتیم و برنامه فدراسیون و امکانات تیم بسیار ضعیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
تقصیر شماست دیگه
حالا خوب شده خود تگفتی که ما بگیم وگرنه رومون نمی شد بگیم
شما چرا این همه بازیکن سن و سال دار انتخاب کردی با آقای قلعه نوعی فرستادی قطر؟
قله نویی حداقل فینال میرفتی بعد از گرفتن نتیجه حرف میزدی.کدوم نتیجه مربی.؟
اتفاقاً بلطف مربی بی لیاقت و بی دانشی مثل گروهبان قندلی و بازیکنان محبوبش مثل طارمی و بیرانوند و حاج صفی بو کنعانی دردنخور تیم ایران به هیچ عنوان شایسته قهرمانی نبود تا نیمه نهایی هم شانسی صعود کردن
در جام جهانی آینده 48 تیم حضور خواهند داشت و مسابقات در 12 گروه برگزار خواهد شد از هر گروه 2 تیم اول میان بالا و همچنین از میان تیم های سوم گروه ها 8 تیم برتر میان بالا یعنی جمعا میشه 32 تیم این یعنی اگر ما از گروه خود هم بالا بریم تازه جزو 32 تیمی خواهیم بود که تا به حال جام جهانی با آن تعداد برگزار میشد در واقع ما زمانی می توانیم به تیم خود نمره قبولی بدهیم که تیم ما به جمع 16 تیم صعود کند نه 32 تیم ، اینو گفتم که آقایان فدراسیون نشین و کادر فنی فکر نکنن ما حواسمون به این چیزا نیست یا چیزی حالیمون نیست
اگه لیاقت قهرمانی داشتین قهرمان میشدین. این حرفها و ادعاهای توخالی به درد خودت میخوره
درست میگه این اقای نویی تقصیر مامردم ایران بود تو تیم رو باختوندی شرمنده ما تیم را باپولاش بازوندیم


اقا نویی کسی نقد رو میپذیره که شجاعت داشته باشه وقبول کنه تو خودتو تو این حد میدونی

بابا یک عکس انداخت ازشکم بزرکتتتتت شاکی شدی واون برنامه ها پیش اومد حالا نقد میخوای

نمیشه نسیه بخوای
مقصر طارمی بود
با تمام احترامی که برای ژنرال فوتبال ایران دارم ولی اقای تاج اجازه آوردن مربی بزرگ را نداشت .ایران احتیاج به یک مربی بزرگ و توانا دارد .با صحبت‌های اقای قلعه نویی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان تمام هم و غم خود را بر پایه و اساس شانس گذاشتند که اگر غیر از این بود تیم ملی رو به بازی مستقیم و بزن زیر توپ نمیشد .قطر اگر قهرمان شد فقط بواسطه تعویض سرمربی به پیشنهاد بازیکنانش بود .تیم بزرگ مربی بزرگ و بازیکن بزرگ مربی بزرگتر از خودش میخواهد در خاتمه با اقای قلعه نویی در بازی‌های انتخابی جام جهانی نتیجه نمیگیریم این بماند به یادگار یا حق
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
ژنرال قندلی...!!!
تو را خدا توجیه نکن، با تاج و حاج صفی دست از سر ملت بردارید
آرزوهای یک ملت را تو آسان‌ترین وضعیت کسب جام بر باد دادید
امید ابراهیمی دعوت کردی به جای نوراللهی، چهار تا بازیکن جوان مثه حزباوی
انرژیک بازی ندادی،این تیم با تفکرات تو به هیچ جا نمیرسه...
مگه فایل آنالیز بازی ایران و سوریه به کجا باید ارسال می‌شده
به سفارت ایران تو دمشق یا مقر ای اف سی..آی مردم شما قضاوت کنید!!!
میفرمایند مربی مسوول اتفاقات ناخواسته در زمین نیست، در صورتی که حتما مربی تراز اول وطیفه اش مینیمم کردن اتفاقات ناخواسته منفی در زمین است.
تیم ایران تنها یه تاکتیک داشت و اونم ارسال توپهای بلند از خط دفاع به پست خط دفاع حریف لود تا شانسی خلق موقعیت کنن، صداقتنه و با سناخت اعتراف کنید، میفهمیم.
قلعه نویی باید بمونه
برای ما ایرانی ها مرغ همسایه غازه !! اگر کیروش بود وهمین اتفاقات می افتاد که بارها افتاد بازم همینجور ازش انتقاد می کردین ؟ کیروش هم هیچ وقت مربی شماره 1 نبوده ونگرفتن هیچ جامی نشان دهنده اون هست .تازه اون چندین سال مربی تیم ملی بود وایشون کمتر از یکسال هست .قدری منصف باشیم بد نیست..اگر نمی اومد حواب بده میگفتین مردم مهم نیست حالا که اومده هم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
تو کوچولو در حد کی‌روش نیستی که راجع به این مربی بزرگ نظر بدی!!!در واقع قطر را کی روش قهرمان کرد،نه مربی اسپانیایی که دو ماه تیم دستش بود!!!
واقعیت این است ما ایرانی ها پای سفره آبگوشت بزرگ شده ایم. قدرتمند و بی برنامه ... مربی نباید اسیر اسامی باشد هرچند ناسزا بشنود.. منفعل عمل كردن ددر مسیر رود و انتخابات دیگران .. یعنی ضعف.. البته مربی فعلی هزاران برابر من شایستگی دارد ولی به نظرم مانند دیگر مربی ها میباشد بنابراین میتوانم بخاطر نمره 10-12 او را اخراج منم.
چرا شکم قلعه نویی را هر روز بزرگتر میکنن در عکسها
هزار بار سکته کردیم تا از شر مایلی کهن خلاص شدیم قلعه نویی اومد که همه را دق مرگ کنه.

یه تیم فشل بدون برنامه و تاکتیک رو بردی تو میدون. کسانی که تو عمرشون یک ساعت فوتبال بازی نکردن هم نقاط ایراد تیم رو به وضوح می دیدن حالا اومدی آسمون ریسمون می بافی ..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مایلی کهن در سطح تیم ملی فوابال و بتاشگاهی فوتبال ایران نبوده و نیست
#توهین به دیگران
اینم تقصیر فردوسی پوره حتما
مقصر 100 در 100 باخت قلعه نوعی است همنطور که الان شهامت ندارد باخت را گردن بگیرد شهامت نداشت در بازی تاکتیک عوض کند . و شاید هم علمش را نداشت . اما هرچه باشد بسیار وقیح و پررو است
از طرز فکر امیرخان خان قلعه نویی و سبک مربی گریش در لیگ خوشم نمیاد ....ولی با همه اینا انصافا از کیروش خیلی بهتر بود ....
خیلی بنده خدا عصبی بود. انگشت دست راستش می لرزید.
قطعاً در مقابل قطر بازی خودمان را نکردیم و مستأصل بودیم وگرنه اگر درست بازی می کردیم و می باختیم مشکلی نبود
اینکه همه را تخریب چی خود بدانید و نقاط ضعف خود را نبینید نتیجه ای جز شکست قطعی در بازی های آینده نصیبتان نخواهد کرد هر چند در برخی از آنها از میدان پیروز خارج شوید.
برو بشین خونه تون
با لات بازی در جهان مدرن کاری پیش نمیره
بگو ببینم کتاب های فوتبال مدرن را شب ها یه نفر دیگه مثه زمان ناصرالدین شاه برات میخونه
خودت که سواد درست و حسابی نداری
قلعه نويي مربي بسيار خوبي هست با نتايجي هم كه گرفت ثابت كرد يك مربي مربي وطني كاربلد است .متاسفانه هرگاه تيم ملي بنا به هر دليلي نتيجه نگيرد همه نگاهها متوجه سرمربي مي شود حتي اگر اين فرد زاگالوي برزيلي باشه !!! به نظرم قلعه نويي نتايج خوبي كسب كرد .
سلام تابازیکنان تیم ملی کشورماباپارتی بازی وارد این مجموعه ولیگ برترمیشن هیچ مربی توی این دنیانمیتونه برای این تیم کاری انجام بده چون بعضی هاشون بایدکارگرواوستا میشدن نه فوتبالیست به نظربنده قلعه نوعی بهترین مربی بودکه توانست تیم راتااین مرحله برسونه اگه مربی خارجی بود مرحله اول حذف میشدیم درودبرقلعه نوعی بزرگ
ظرفیت آقای قعله نویی در حد باشگاهی است آنهم بشرطی که پول باشه بازیکنان خوب را بگیرد و..... آنوقت به کمک اهل بیت شاید نتیجه بگیرد . ایشون و دستیارانش به شعور مردم توهین کردند. بابا مردم خودشان کارشناسان. لطفا فرار رو به جلو نکنید.
زمین و زمان مقصرن الا قلعه نوعی با 20 سال قبلش هیچ فرقی نکرده بازیکن اینترنت چه میدونم دستیاری هم نمونده که یه الاهویی اونم جای دیگه نداشته از پزشک تیم مشورت میگرفته اقا پس باخت به قطر تقصیر پزشک تیمه من همون اول میدونستم که مث سال 2007 میشه اگه طارمی اخراج نمیشد همون ژاپن 6تایی مون میکرد چون.عادت شونه
واقعا که ایشان‌ یک نمونه ی کامل و جامع از یک مدیر ایرانی‌ پرمدعا، نااگاه از علم روز دنیا، و لمپن است. گروهبان قندلی که به ایشان گفته اند، واقعا از حد ایشان بالاتر است. حیف که از مربی با دانشی چون کیروش به ایشان رسیدیم…
ببخشید 80 میلیون جمعیت ایران اشتباه میکنه این اقا اشتباه نکرده و ببخشید اقای قلعه نوعی !!!!!!!!!!

لطفا" به خاطر باخت ایشان وتیم ملی یک جام باخت و غرامت هم به وی دهید تا جبران اشتباه ملت ایران بشود !!!!
واقعا متاسفم که مربی تیم ملی از دکتر نظرمیپرسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی